sobota, 13 września 2014

Enter Air

Praca stewardessy wiąże się z przemieszczaniem. Nie jest to zawód dla osób, którzy chcą się ustatkować, założyć rodzinę i mieć dzieci, ale nie ma rzeczy niemożliwych. Jestem jedną z osób, które mają plany na przyszłość. Wiem, jak będzie wyglądało moje życie kiedy będę dorosła, ale oczywiście nie zrezygnuje z podniebnych marzeń. Będę starała się osiągnąć wyznaczony cel, nawet jeśli ta przygoda miałaby trwać bardzo krótko. 

Wcześniej pisałam o liniach lotniczych OLT Express, w których chciałam pracować, ale z powodu bankructwa nie będę miała okazji. Są jeszcze jedne linie, które też mocno polubiłam. Również mają prześliczne uniformy, czyste samoloty oraz są liniami czarterowymi, więc po większości lotów wracałabym do domu, co bardzo by mi pasowało. Są to polskie linie czarterowe Enter Air  

Mieszkam niedaleko lotniska w Katowicach, gdzie Enter Air mają bazę, ale nie byłoby problemem dla mnie żeby się stąd przeprowadzić. Lotnictwo jest dla mnie bardzo ważne i nie umiałabym z tego zrezygnować. 

Enter Air wykonują loty zarówno w Polsce, jak i zagranicą, ale również poza Europę. Dają możliwości na zwiedzenie wielu miejsc na Ziemi. 

Samolot linii lotniczych Enter Air 


Stewardessy Enter Air :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz