piątek, 12 września 2014

Początki ;D

Witam wszystkich na moim lotniczym blogu! ;)

Na początek może kilka słów o mnie. Nazywam się Kamila, mam 15 lat, pochodzę z Zawiercia, interesuje się lotnictwem, moim wielkim marzeniem jest zostanie stewardessą.

Postanowiłam założyć tę stronkę, by podzielić się z wami pewnymi ciekawostkami z podniebnego życia. Od dłuższego czasu, bo już kilka lat, interesuję się lotnictwem, a bardziej dokładnie pracą stewardessy. Zafascynowałam się tym już jako mała dziewczynka lecąc pierwszy raz samolotem, ale o tym jeszcze napisze później :)

Wiele osób marzy o pracy w chmurach, ale nie jest to jednak łatwe do osiągnięcia. Zanim znajdziemy się tam w górze, czeka na nas po drodze duża wiedza do zdobycia.

Wiem, że informacji na temat pracy stewardessy jest bardzo mało i trzeba dość długo szukać, żeby znaleźć coś co jest naprawdę godne uwagi. Dlatego też, chciałabym przedstawiać wam tutaj nowinki, które sama będę odkrywała, ale również sprawy bardziej istotne w tym zawodzie :D

Mam nadzieję, że zaciekawi was mój blog 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz