czwartek, 13 listopada 2014

I'm Alive

Każdy człowiek ma swoje ulubione piosenki. Z piosenkami łączą się różne myśli, marzenia, pragnienia do których dążymy każdego dnia. Każdy z nas jest innym człowiekiem i każdy z nas ma inne wartości. Jedni inspirują się muzyką, inni mają pasje artystyczne, a dla jeszcze innych rzeczą najciekawszą i najlepszą może być lotnictwo, przykładem jestem ja :)

Piosenka, którą chce wam dzisiaj przedstawić bardzo silnie na mnie działa. Dzięki niej uświadamiam sobie, że to właśnie lotnictwo jest tym co kocham, bez czego nie umiałabym żyć. Idąc przez miasto myślę sobie jak to będzie kiedy już będę pracowała w zawodzie stewardessy, pośród tych wspaniałych maszyn i tylu kochanych ludzi. Wszystko będzie zupełnie inne, ale moje. Wtedy dopiero będę czuła, że żyje w 100% Będzie to część mojego życia. Coś, z czym będę się spotykała na każdym kroku. Na razie podniebny świat jest tylko w mojej głowie. Czasem w słowach, które i tak nikogo nie obchodzą, wręcz nudzą. Ale nie przejmuje się tym, bo wiem, że ja osiągnę swój cel i będę szczęśliwa. Ludzie, którzy mają podobne problemy nie powinni się tym przejmować. Inni najwidoczniej nie są warci naszej uwagi :)

Oto piosenka o której mowa, wiele z was na pewno już ją kiedyś słyszało

Warto się wsłuchać w słowa. Cudowny utwór, polecam :)

A oto autorka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz