środa, 21 stycznia 2015

Wyjazdy, zwiedzanie, podróżowanie :)

Wyjazdy, wyjazdy, wyjazdy...

Są osoby, które lubią a wręcz kochają ciągle się przemieszczać i nie potrafią siedzieć długo na miejscu, ale znajdą się też tacy, którzy tego po prostu nienawidzą. Każdy z nas inaczej podchodzi do życia i ma inne poglądy na nie. Podróżowanie jest czymś co daje możliwość odprężenia się, zrelaksowania, ale również przy okazji zwiedzenia czegoś ciekawego. Chciałabym dzisiaj przedstawić jak dla mnie wygląda zwiedzanie i podróżowanie.


Dla wielu ludzi określenie "zwiedzanie" wiąże się z czymś niekoniecznie przyjemnym, jeżeli się nie lubi oglądać jakiś zabytków. Nie trzeba od razu uczyć się historii, żeby móc coś nazwać zwiedzaniem. Chodzenie ulicami miast, siedzenie w znanych restauracjach, oglądanie przepięknych widoków brzmi dużo ciekawiej i w przyjemniejszy sposób zachęca nas do skorzystania z takiej oferty. Ja nie należę do osób, które jakoś szczególnie interesują się historią i mają ochotę poznawać pochodzenie jakiś budowli czy zwiedzać jakiś zabytki. Zdecydowanie jest to ostatnia rzecz, którą ja mogę nazwać zwiedzaniem.

Nie należę również do ludzi, którzy kochają wycieczki zorganizowane. Wolę samemu zaplanować sobie wyjazd. Dla mnie jest wtedy dużo ciekawiej i dużo bardziej podoba mi się takie spędzanie czasu. Nikt nie mówi mi co mam robić i kiedy. Nie muszę się męczyć chodząc w grupie turystów słuchających przewodnika.


Według mnie idealnym sposobem na podróżowanie jest praca stewardessy czy też pilota, ponieważ będąc już na lotnisku w danym miejscu czuje się szczęśliwa. Nie potrzebuje poznawać historii tego miejsca, w zupełności wystarczyłoby mi pochodzenie po lotnisku czy przejście ulicami tego miasta. 


Przyszłe życie i marzenia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz